بازی

بازی

بازی

بازی

درمان میخچه باراههای گیاهی

درمان میخچه باراههای گیاهی

محل رشد قرنیه آن را نرم و سخت می کند. انواع سختی معمولا روی سطوح مسطح و خشکی پوست و انواع نرم بین انگشتان دست می باشد.

شانه لیزر درمان شده
8 شیرین بیان

در آئورودا، شیرین کننده تاثیر بسیار خوبی در درمان قرنیه در پا دارد. یک قاشق غذا خوری پودر شیرین بیان را با روغن خردل مخلوط کنید تا خمیر را خرد کنید. قبل از رفتن به رختخواب، این خمیر را در منطقه آسیب دیده قرار دهید و باند را ببندید. صبح روز بعد، پانسمان را باز کنید و منطقه را با آب گرم بشویید. این کار را هر شب تا زمانی که پوست نرم و کوچک باشد

گردن رحم معمولا در قسمت فوقانی پا یا در لبه های پاها قرار دارد و معمولا دردناک است زیرا شامل اعصاب پوست می شود. علاوه بر این، خیار کوچک از کاج است. به طور کلی، ذرت و قرنیه راه طبیعی هستند که بدن برای محافظت از خود استفاده می کند.
درمان زخم معده با چسب

9 زردچوبه

یکی دیگر از درمان های خوب زردچوبه است. با توجه به طبیعت ضد التهابی آن، زردچوبه می تواند ناراحتی را از بین ببرد، درد را کاهش می دهد و به سرعت بهبود می یابد. یک قاشق چای خوری زردچوبه و یک عسل کمی را خشک کنید تا محل آسیب دیده را بشویید. اجازه دهید آن را دو بار یا سه بار در روز برای حداقل یک هفته یا تا زمانی که درمان می شود خشک. گزینه دیگری: یک قاشق چایخوری از ژل آلوئه ورا را با نصف قاشق چای خوری قاشق چایخوری مخلوط شده در ذرت مخلوط کنید. آن را تا صبح بگذارید. صبح روز بعد پوست نرم را با پای خود بشویید و یک کرم مرطوب کننده را اعمال کنید.

 ظاهر صخره ها روشن است. قرنیه به عنوان یک ضربه کوچک دردناک دیده می شود که در وسط آن پوست رنگ زرد دارد. حضور دهانه رحم در پا می تواند مشکلات را با پیاده روی و لنگش ایجاد کند.
درمان زخم معده با طب سنتی

10 آناناس

 برای درمان قرنیه، پوست آناسه موثرتر از گوشت است. پوست آن حاوی آنزیم های خاصی است که به پوست کمک می کند. یک مربع کوچک از پوست آناسه تازه بگیرید. داخل آن بر روی قرنیه با باند یا قرار دادن جوراب و یک شب بمانید. صبح روز بعد باند را بردارید، منطقه را بشویید و روغن نارگیل را هر شب یک بار بخورید. دادن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.